tahembre Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 noen i Trondheimsområdet som har hatthylle til golf 2? Og gjerne senkesett/evt. senkefjærer, ooog ei FET lydpotte? ser for meg å senke 60/40 eller noe rundt der, gjerne hatthylle med hull for 6x9, og bakpotte med med iallefall 4", både singel og dobbel-potte vurderes.. og med det samme, noen som har, eller vet av gode singel-lykter med angel-eyes? Send gjerne mail med bilder og pris dersom du har noe liggende... :) tahembre@gmail.com Siter Bil nr 49: [ 2002 Subaru Impreza ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Har en hatthylle til golf 2 i skinn som har utskjæring til 6x9. Er ikke orginal hylle, er lagd selv av forie eier. Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tahembre Skrevet April 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 hva skal du ha da? Siter Bil nr 49: [ 2002 Subaru Impreza ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 hva skal du ha da? 500 + frakt Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tahembre Skrevet April 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Skal tenke på saken.. :) Driver å vurderer sterkt om jeg skal få i meg skinn-interiør også, skjønner du.. Skal se om jeg finner noen som har det og finne ut hva det vil koste meg isåfall først.. :) Siter Bil nr 49: [ 2002 Subaru Impreza ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Skal tenke på saken.. :)Driver å vurderer sterkt om jeg skal få i meg skinn-interiør også, skjønner du.. Skal se om jeg finner noen som har det og finne ut hva det vil koste meg isåfall først.. :) Gjør det;) Har ligget i garasjen i over et år nå. så forsviner nok ikke med det første;) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet Mai 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 Jeg har senkefjører liggende. Senker 40/40. De ligger ubrukt i eske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tahembre Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 Har du tuv-papirer på fjøra? :) Siter Bil nr 49: [ 2002 Subaru Impreza ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet Mai 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 Har papirer på fjøra ja. :) Så kom med ett bud, hvis du vill ha dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tahembre Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 får sommerskoa til helga som kommer, så må få på de og finne ut hvor mye jeg kan senke bilen først :) ca pris du tenker for fjøra da? :) Siter Bil nr 49: [ 2002 Subaru Impreza ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet Mai 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2011 får sommerskoa til helga som kommer, så må få på de og finne ut hvor mye jeg kan senke bilen først :) ca pris du tenker for fjøra da? :) Sendt deg PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zebbe Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 har hatthylle du kan få.. :P skal ha en i garasjen :P har vært hull til høytalere, men om det var 6/9 er usikkert.. :P bare og skjære ut ellers =) bor på byåsen i trondheim, skal dit på torsdag =) send pm om det er noe .. =) Siter What About the good things Hitler did?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg