hiphop Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 For et år siden gikk venstre bakdør i "vranglås" og like etter sluttet sentrallåsen å fungere. Kun bakluka går nå på sentrallåsen. Alarmen funker. Dørene må låses opp hver for seg, de 3 andre dørene som fortsatt kan åpnes må låses opp hver for seg. I vinter sluttet det høyre forlyset å fungere, måtte skrue av og på lysbryteren noen ganger før det virka. Etter service virker pluteselig høyre lys, men venstre er helt dødt. Et par ganger har bilen vært helt uten lys. Denne uka sluttet vindusheisene å fungere. Ser for meg at jeg plutselig sitter innesperra uten å få opp hverken dører eller vinduer. Noen som kan stlle diagnose? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkjoy Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Sentrallåsen kan være mikrobryteren som sitter i låsekassa. Dem er ikke vantette, derfor kan de brått fuske eller slutte helt å virke. I Norge må man kjøpe hele låsekassa trur jeg. Men mikrobrytere til bilen din finns på ebay. Det var i hvertfall problemet med sentrallåsen på min 98 passat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Om du er redd for at du plutselig skal bli innesperra så kjøp deg sånn glassknusehammer.. Men om sentral-låsen ikke funker som den skal så er det vel liten sjanse for at du blir låst inne :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg