Lunaz Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Oppdaga i går en 3cm sprekk i topplokket, rett under der jeg fyller på olje. Er dette noe jeg må kjøpe originalt eller er det andre som selger dette? Frykter at originalt koster slikt en formue... Noen som vet hva det heter på engelsk sånn at jeg kan sjekke på ebay? Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Sikker på at det ikke bare et toppdekselet da? Det pleier å være laget av plast. Ta et bilde så blir det lettere og se. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet April 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Jo, stemmer det, toppdekselet heter det nok. Det er av plast og er ca 20x50cm og festet i mange skruer. På toppen på venstre side fyller man på olje. Rett under oljepåfyllingen er det en sprekk det lekker noe olje ut av.. Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet April 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Bilder: Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Prøv å finn ett nytt toppdeksel på huggeren, ellers pleier ikke ford være gørrdyre på deler heller. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg