2Fast4all Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Vurdere og selge 242'en min pga mangel på tid og penger. Annonsen finnes her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=401589&username= Det som jeg har glemt i annonsen er: stor intercooler og Getrag 265kasse Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Kunne gitt en ca pris da?? Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fast4all Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Dessverre men har ikke bestemt meg for noen pris ennå, men kom med bud så vurderer jeg budene og gir en tilbakemelding. Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg