DelPiero Skrevet April 18, 2011 Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 For ikke lenge siden begynte det å komme en lyd i taket på min Focus 99 modell. Det er akkurat som at noe sklir fram å tilbake i taket når jeg kjører i svinger. Jeg prøvde å trykke litt lett i taket fra innsiden og da hørte jeg knase lyder. Når jeg var ute å kjørte i dag hørtes det ut som at noe skled over taket og ned i den midtre stolpen. Hva kan dette være? Hva er det som er mellom undertaket(filten) og selve taket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Det sitter pålimte isolasjonsplater i takplata. Sikkert limet som har løsna Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet April 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 Takker for svar :) Mye jobb å fikse dette eller? Dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Litt jobb er det jo. Av med deksler på A,B.og C stolper. løsne kurvehåndtak osv. Taktrekket må ned og ut Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg