fs racing Skrevet April 17, 2011 Rapporter Share Skrevet April 17, 2011 hei slit med å finne ut vor lyden kommer fra.høres ut som hjul lager lyd.har skiftet begge lagrene framme men hjalp ikke.ulingen høres når bilen paserer over 70kmt.noen som vet va feilen kan være?? har skifta olje på kassen hjalp ikke d heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polly90 Skrevet April 17, 2011 Rapporter Share Skrevet April 17, 2011 Hei, er det manuell girkasse? hørt snakk om et lager som bruker å bi dårlig på disse. Da begynner det å ule når man kommer opp i litt fart. Siter Vw Passat 1,9tdi 02. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fs racing Skrevet April 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2011 ja er manuell 6 trins på den hær..vet du vilken lager som bruke å ryke? jævla iriterende den ulinga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet April 17, 2011 Rapporter Share Skrevet April 17, 2011 er de ikke utløyserlageret som pleier å ryke? er ikke heilt 100% sikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fs racing Skrevet April 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2011 nei er ikke d trur jeg..da skal jo ulinga forsvinne når man tar inn cluthen. er ingen forskjeld om du har han i fri eller ikke. ulinga er dær uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fs racing Skrevet April 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 ingen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet April 20, 2011 Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 Hei Jeg har samma ulinga i mi kasse. Begynte på ca 190000 km, og er sjenerende. Det jeg har funnet ut er at det er lagret på utgående aksel som er dårligt. Skal vist være et problem på 6trinnskassene til vag. Problemet er såpass stort at da jeg undersøkte etter kasse for en stund siden, var det ingen å overhalte å oppdrive. Men jeg undersøkte i utlandet, tyskland/sverige, å der koster kassa ca 14000+mont. Mot 29500 hos norsk bildelesenter, og 35000 hos møller.Dette var uten montering. Så det er ganske mye å spare på å ta den i utlandet. Ps, har kjørt 60000 km med den lyden nå å er blitt vant til den. Så det er ingen hast å bytte kassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fs racing Skrevet April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 takk før svar.tru om d går an å skifte lageret selv? har du prøvd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Hei I følge fagpersonell er ikke dette noe man bør gjøre selv. Møller sender kassene sine til tyskland mener jeg, for det er utroligt små feilmarginer i dette. Og det lagret mener jeg sitter lengst inni gearkassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 ofte greit og sjekke tyske skrothandlere for ny kasse, så drar du bare ned og bytter hele kassa der nede! så tar du ferie i samma slengen;) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 ofte greit og sjekke tyske skrothandlere for ny kasse, så drar du bare ned og bytter hele kassa der nede! så tar du ferie i samma slengen;) Hei Det som er problemet er et svakt lager, så jeg vil anbefale å finne en overhalt kasse, men for all del, med tanke på at kassa koster 50% mindre i tyskland/sverige, så frister det for min del og. Fikk tilbud på skifte av kasse både i sverige og tyskland, og prisen for ferdig montert fabrikkny kasse kosta mindre ferdig montert der som kassa koster alene i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg