KaiFred Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Noen som kunne tenke seg en feste/herjebuss? da har jeg bussen for deg! se her bare å spørre hvis du lurer på noe! Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 oppdatert med bilder... løp og kjøp! :D Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 unf, INGEN som trenger en buss a? ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Visst faen trenger jeg buss!!! hehe.. Åssen førerkort må jeg ha på den saken der da? Regner med den går "B-klasse" på antall passasjerer, men den veier jo litt regner jeg med... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 hadde det bare vært antall seter det gikk på så... hehe den er nå registrert som lastebil med 8 sitteplasser. Kan jo såklart omregistreres gratis til buss da, men det hjelper kanskje lite når man har klasse B :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 oki, det jeg regnet med, da må jeg nesten finne utav hva det koster å ta ett sånnt førerkort da :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 det koster skjorta og litt til ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 joa, det ekke noe problem ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 nice! hvor i sørnorge holder du til da? Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Arendal i Aust-Agder =) Skal finne utav om de andre er intr i bussen, vi er to av 8 som er med nå.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 da kommer kanksje bussen "hjem" igjen da... hehe, vi henta den i arendal, eller kilsund da :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg