ChristianM Skrevet April 15, 2011 Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 (endret) Hei :) Har en Bora TDI som jeg tenkte skulle legge ut litt om :) Litt specs: Inpro frontlykter SRS-Tec Jubistyle styling SRS-Tec GT- hekkspoiler Mattig bakrutesenker Svart tak Weitec senk 19" momo ++ Kom med innspill :) (ja, vet at bilen bør senkes mer :P) Endret April 15, 2011 av ChristianM Siter For mye styling, Nei det er harry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belfez Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Pen bil :D Gleder meg til jeg har spart opp litt penger så jeg kan få en bora og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianM Skrevet April 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2011 Pen bil :D Gleder meg til jeg har spart opp litt penger så jeg kan få en bora og :) Takk for det :) Ja kjøp deg Bora , og prøv å få tak i TDI, det kommer du ikke til å angre på :) Siter For mye styling, Nei det er harry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg