Gå til innhold

Petter's Passat 35i Facelift 1.9 tdi 1996

Ranger emnet


PetterS

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått meg en passat i hus :-)

90hk TDI..

 

Bilen er HØY, jævla skyskraper.

Så gikk på ebay å bestillte coilovers til den fra tyskland,

denne skal helt til bakken.

 

Utstyr:

Elektriske vinduer fremme

Abs

Aircondition

Sentrallås

 

HAR GJORT MED BILEN [etter kjøp]:

 

Montert Coilovers

Montert mindre ratt

Byttet styrekule høyre side

Montert gti stoler fremme

Montert turbotrykksmåler

Montert Xenon i nærlys

Fjerna noe lakkrust

Fått noen gamle RH 7x15" ET25 felger med litt kant

 

Mer som skal gjøres med bilen:

 

Montere fjernstyrt sentrallås (har liggende nytt, ubrukt)

Lakkere sommerfelger hvite

Grøftelys Bestilt

Fjerne antenne på tak, sveise å sparkle igjen hull (er 2 stk rett ved hverandre, ikke spør meg hvorfor, begge skal vekk)

Lage eksos, mer lyd å få frem turbosus.

Chippe

Lakkere Matt Svart Blir gjort neste fri-periode jeg har, om ca 2,5 uke

Få smalere dekk så det kan senkes.

Nye fremskjermer

 

 

Bilde av bilen tatt av forrige eier:

 

7596874_520x0.jpg

7596883_520x0.jpg

 

Dette er med vinterdekk på, står noen 15" på den nå med litt kant.

"Øyelokka" på bilde er lakk, og er fjernet.

 

Anlegg er montert, 2x12" Kickere, DLS 4 Kanaler & DLS Monoblokk skrudd fast på hver sin side på sideveggene i bagasjerommet og Pioneer 6x9er og et billig komponentsett.

 

Sånn den er nå:

IMG_0037.jpg

Og ja, fremskjermene skal byttes, det ble noe valsing da jeg kjørte på stålfelger og kanten var rusta å ødlagt og måtte skjæres vekk.. hehe

Endret av PetterS

Audi A4 Avant 1.9 Tdi - 96'

Volkswagen Passat 35i 1.9 tdi - 96'

 

Get low - No matter how

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja får ta litt å litt siden eg pendle te ølen me denna bilen. Pga andre ting som "står i veien" vil ikke dette være sånne hjem å skru hver dag prosjekt. Skal ihvertfall gjør noe i helga, coiloversa er allerede sendt fra tyskland så får vi se når disse kommer, håper det går fort. Denne blir LAV.

Sitter litt å leter etter kjekke ting på ebay, men er ikke så mye å finne.. Emblemfri grill og xenonkit blir nok sikkert bestilt på neste lønning :-)

Audi A4 Avant 1.9 Tdi - 96'

Volkswagen Passat 35i 1.9 tdi - 96'

 

Get low - No matter how

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig! Gratulerer med bilen, blir spennende å se utviklingen fremover! Ser du har planer om å gå til innkjøp av xenon og LED til bilen.. Du får alt dette hos oss vettu;) hehe.. Ta gjerne også en titt på noen av kundebilene våre på fb, http://www.facebook.com/autolights

Med vennlig hilsen

Autolights.no

 

http://www.autolights.no

http://www.facebook.com/autolights

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiv på coilovers inatt, men var jo faen ingen av felgene jeg hadde som gikk på etterpå.. alt tar borti fjøra.. Blir nok å hente meg noen borbet A felger i kveld eller imorgen.. vi får se.. har ikke bestemt meg helt enda.. har også montert turbotrykksmåler å xenon i nærlys. skifta endeledd høyre side foran. har o fonne ut at bilen skal hellakkeres snart i garasjen til en kompis :-)

Audi A4 Avant 1.9 Tdi - 96'

Volkswagen Passat 35i 1.9 tdi - 96'

 

Get low - No matter how

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjekt , kasta på noen stålfelger som gikk på uten å ta i fjøra idag.. så skulle vi valse litt for å få plass til å svinge.. og di skjermene va litt rusta så kanten brakk ut å så jævli ut.. måtte kappe d vekk med vinkelsliper men ser fortsatt jævli ut.. så må få noen nye skjermer.

Men like greit å bytte di også :-) godt mulig det blir Borbet A imorgen, får se hva jeg bestemmer meg for i kveld.

Audi A4 Avant 1.9 Tdi - 96'

Volkswagen Passat 35i 1.9 tdi - 96'

 

Get low - No matter how

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå har jeg kjørt rundt på stålfelger lenge, alt for lenge.

Så nå går turen til oslo inatt/imorgen for å hente noen felger 15". Felgene har litt kant, usikker hvor mye, men tror det kan bli bra.

Kommer til å bli strekk forhåpentligvis. Har fått goood pris på 185/40-15, med 48% rabatt, så blir nok å hive det på.

Da kan jeg jo legge ut bilder etter senk etterpå også.. hehe. Har nå skrudd bilen opp 4cm på demperen siden jeg skal kjøre over fjellet. Syns egentlig ikke den ble så mye høyere, men må være snill med bunnpanna så jeg kommer meg hjem igjen :)

Audi A4 Avant 1.9 Tdi - 96'

Volkswagen Passat 35i 1.9 tdi - 96'

 

Get low - No matter how

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ka felger henta du deg da ? :-)

 

Her er et bilde av felgene. Bilen skal få nye framskjermer.. hehe, og den blir mest sannsynlig matt svart og felgene lakkeres hvite. Skal også få på smalere dekk så den faktisk kan senkes mye mer.

 

Og ja, det blir spacere bak når jeg får nye dekk...hehe

Bilde:

IMG_0037.jpg

Audi A4 Avant 1.9 Tdi - 96'

Volkswagen Passat 35i 1.9 tdi - 96'

 

Get low - No matter how

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår