Norway87 Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 har gått i innkjøp av et par s6 fjærbein med calipere å skiver, som jeg skal ha på min 200 20v(fjerning av ufo) undre bytting av hjullager datt det av en metall klump\bit som sitter under tallerkenen til fjæra(se markert på bilde) disser er poppet på, å såvidt jeg kan huske her og nå, så har 100 s4 200 s6 disse(loddene under der) Så spm, hva er di til? Sondre Sandvin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 sikkert en forsterkning som er sveist på pga rustangrep . Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway87 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Di sitter der orginalt å slik jeg kunne se var di bare poppet på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg