mANlAC Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by G40Turbo Går i alle fall en godkj i drammen som hade tuv ppirer igjennom kenneth på Race Tech. Kjenner du han/dem???? Kunne du evt. hørt ang papirene??? Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by nitewlkr Fordi VR6 ikke er levert orginalt i golf 2 derfor gir de ikke ut godkjenningspapirer... Hørte noe om at man fikk tak i fabrikk lagde Golf 2 Vr6 fra bosnia eller kosovo eller noe jeg Kanksje jeg som har hørt noe piss.. :rolleyes: var en som sa det til meg Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by mANlAC Kjenner du han/dem???? Kunne du evt. hørt ang papirene??? NOPE, sorry. Hva er ditt nye projekt nå da????? Når skal vi pynte på deg igjen da?????HEHEHEHE Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by mANlAC Kjenner du han/dem???? Kunne du evt. hørt ang papirene??? Racetech er nedlagt... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by nitewlkr Racetech er nedlagt... Jupp det er noe år siden det...........men, noen må ha de papirene... Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by mANlAC 3700,- ligger det på nuh... Og det er kommet fra en over pm? Kanskje jeg kan gi deg 3710, da må frakt ordnes! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by G40Turbo Men, det skal ikke være noe problem da golf II ble levert med 210hk 16VG60 originalt.... Møller gir ikke ut papirer på en ombygning til 16V G60 da dette er en modell bygget av VW Motorsport. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by G40Turbo NOPE, sorry. Hva er ditt nye projekt nå da????? Når skal vi pynte på deg igjen da?????HEHEHEHE Tja.....du får vente å se til siste gatebil da vettu... ;) Blir vel ikke ferdig før da..:( Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by SpeedWell Møller gir ikke ut papirer på en ombygning til 16V G60 da dette er en modell bygget av VW Motorsport. Nei det er greit, men kan du dokumentere at det ble levert en Golf II m mer hester en VR6 er muligheten stor for å få det godkj, en kompis av meg driver med det i molde. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by G40Turbo Nei det er greit, men kan du dokumentere at det ble levert en Golf II m mer hester en VR6 er muligheten stor for å få det godkj, en kompis av meg driver med det i molde. Har han noe papirer på det??? For det eneste de forlanget på biltilsynet,var en dokumentasjon på at karrosseriet tålte den motoren.... Finnes det ikke noe firma som tester ut karrosserier,eller har oversikten på slikt,som kan gi en slik dokumentasjon da???? Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by mANlAC Har han noe papirer på det??? For det eneste de forlanget på biltilsynet,var en dokumentasjon på at karrosseriet tålte den motoren.... Finnes det ikke noe firma som tester ut karrosserier,eller har oversikten på slikt,som kan gi en slik dokumentasjon da???? Hvis han har fått ordnet papirer så kan jeg sikkert ordne det til deg. Du har nr mit så ring meg i kveld og hør.... Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimlings Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Mye for Vr6 Motorn? Siter X: Golf gti 16v Stjålet Kartleser på Golf 1 G60Turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 pris på hele bilen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 fått solgt bilen? eller noen av delene? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gold Edition Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Sjekk pm :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg