Gå til innhold

Masse deler til golf 2 VR6 selges!!!

Ranger emnet


mANlAC

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

75000 for bilen. Er ikke det litt mye da? Når det er en 84 modell. Og den ikke er godkjent og har skilter?

 

Mange vil si det...;) Den har skilter, men er regget som GTI 16V !!!

Og hvis noen gidder å stresse med godkjenning i tyskland..så er det jo ikke noe problem!!! Men jeg gidder ikke :D Trenger penger som faen!!!

 

Og du kan jo tenke deg det slik...da f.eks felgene + dekkene ble kjøpt kostet de tilsammen nesten 20.000,-

Og motor,gir,ledningsnett og forstilling/bakstilling kostet 30.000,-

Da er vi oppi 50-lapper bare for de tingene....:)

 

Bilen er nok kommet oppi 150.000,- Men sjapp hoderegning....

Ink selve bilen seff. :D

 

Menmen....Har et nytt og bedre prosjekt på gang...Så pengene kommer nok til å flakse etterhvert igjen :D :D :D

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det koster deg ikke 5k en gang å reise innom TÜV og Dekra, så er alt i boks... Men er bilen importert etter 01.01.1996 så er det jo verre.... Da sitter du plutselig med noe som koster skjorta og snippene revet ut av ræva i kw avgifter...... Hvis var på norske plater før 96 så er jo detta en smal prosedyre.....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corfic

Hvordan er det og få satt setene tilbake i en golf 3...? isåfall er jeg veldig interesert...

 

Festene er gjort om...dessverre:(

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mANlAC

 

Mange vil si det...;) Den har skilter, men er regget som GTI 16V !!!

Og hvis noen gidder å stresse med godkjenning i tyskland..så er det jo ikke noe problem!!! Men jeg gidder ikke :D Trenger penger som faen!!!

 

Og du kan jo tenke deg det slik...da f.eks felgene + dekkene ble kjøpt kostet de tilsammen nesten 20.000,-

Og motor,gir,ledningsnett og forstilling/bakstilling kostet 30.000,-

Da er vi oppi 50-lapper bare for de tingene....:)

 

Bilen er nok kommet oppi 150.000,- Men sjapp hoderegning....

Ink selve bilen seff. :D

 

Menmen....Har et nytt og bedre prosjekt på gang...Så pengene kommer nok til å flakse etterhvert igjen :D :D :D

 

Og fortsatt er den registrert som en 84 modell Golf 2.. Men, GTi16v fantes ikke i 84.. Er den ombygd til 16v først også nå til VR6?

 

Og selvsagt er bilen påkostet mye penger.. Men, man får jo ikke alt igjen. Det sier seg jo selv.. Det ser jeg jo selv også så :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Riktig....

KR kom i februar og PL i august -86....

 

Hmm. Kom ikke PL i 88 eller noe? Har liksom alltid hatt en følelse av at den kom sammens med faceliften med nye dører, interiør, sidelister osv osv.. Og avgassregler.. Derfor slappere kam og katalysator..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... Den kom i august 86... Katta kom muuligens året etter..... Det er 3 "forskjellige" utgaver av PL i Golf, ikke alle meg Kat... Bl.a en USA versjon.... De lever i litt forskjellige tidsrom som overlapper hverandre.... Dørene kom i august -87, en av PL'ene kom måneden etter, sannsynligvis en kat-versjon..... I put faith in my ETKA.....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Og fortsatt er den registrert som en 84 modell Golf 2.. Men, GTi16v fantes ikke i 84.. Er den ombygd til 16v først også nå til VR6?

 

Og selvsagt er bilen påkostet mye penger.. Men, man får jo ikke alt igjen. Det sier seg jo selv.. Det ser jeg jo selv også så :)

 

Ja...den er godkjent ombygget til Gti16v.... Men nå ville ikke Møller ha noe med meg å gjøre.....:( Duster!!!:mad:

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Klar over det da :)

 

Jeg tenkte at han hadde gjort noe mot/med møller slik at de ikke vil snakke mere med han eller noe!

 

Neida...Det er bare fordi den aldri har blitt produsert med VR6...Men han sa at det var bare å ta meg en tur innom Tüv i tyskland...så var det i orden... Spurte om han kunne være så snill å være et "mellomledd"..pga. at det er han + noen andre som driver bare med ombygging osv...Men fikk svaret NEI!!! og lykke til videre!!! :rolleyes:

 

Men har jo sett fler 2'er VR6 rundt omkring...Er disse godkjent el??? Noen som kjenner noen??? Faen! irriterer meg så inni H...... :mad: For en mnd siden kunne jeg fått 90-lapper for den,hvis den hadde vært godkjent....DET ER IKKE KØDD!!! :eek:

Dette var en som så på den...han MÅTTE bare ha den sa han...!! Men siden den ikke var godkjent,hørte jeg ikke noe mer fra han....:(

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår