mANlAC Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by nitewlkr hva ligger budet på for og bakstilling på? 4000,- uten bremser.... Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by vr6R kan by deg 4000 for felgene Selges bare komplett med dekk!! Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by Celeborn Hvor mye for komplett interiør..?? Med eller uten dashbord??? Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by Orph Forresten.... Dashboardet ditt... Hvor mye skal du ha for det ? :D Bud :D Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by VWLOVAH Trenger ikke bakakslingen liksom bare calippere og festene og skiver og klosser, alt man trenger for å bygge om fra trommel. Foran er det spindler, brakett, calippere, skiver og klosser. Gir deg et bud på 3000 for dette... Så får du kommentere dette budet, kan eventuelt kjøpe det uten skiver og klosser... Kjipt med 5x100 bak på en mk1 da :rolleyes: 4000,- uten bremser.... 4k for spindler,nav og calippere? eller er det med bærearmer og dempere/fjærer? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by nitewlkr 4k for spindler,nav og calippere? eller er det med bærearmer og dempere/fjærer? Budet ligger på 5000,- for for/bakstilling med alt!!! Altså Travers,spindler,nav,calippere,bærearmer,demper/fjærer og EBC skiver + klosser!!! Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Jeg må bare si at jeg synes du er en idiot som selger bilen i deler, og med de prisene du opererer med for delene, så kan du bare glemme å få solgt hele bilen i deler. Lykke til i allefall. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Hva ligger budet på Rallyfronten? solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by TurboDad Jeg må bare si at jeg synes du er en idiot som selger bilen i deler, og med de prisene du opererer med for delene, så kan du bare glemme å få solgt hele bilen i deler. Lykke til i allefall. Kan egentlig være enig med deg :D Men prisene som kommer opp...er ikke MINE priser, men deres bud ;) Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by Bullit Hva ligger budet på Rallyfronten? solgt? 3600,- mener jeg...:rolleyes: Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by mANlAC 3600,- mener jeg...:rolleyes: kan ikke se at noen har bydd over mine 3100 jeg ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by Sonick kan ikke se at noen har bydd over mine 3100 jeg ? Går at å by over PM også.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by Jonte Går at å by over PM også.. :) Riktig :D Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Er det kommet flere enn det da? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by villejan Er det kommet flere enn det da? 3700,- ligger det på nuh... Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg