FredrikThoresen Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Jeg har litt problemer med det innvendige dørhåndtaket på førersiden, en dag jeg skulle åpne døren og gå ut av bilen, så gikk dørklinka ut av "ledd" og er helt løs nå, den eneste måten jeg kan åpne fører siden på er ved å ta ned vinduet og åpne fra utsiden. Har åpnet dekselet og sett litt på det, men er ikke helt en bilentusiast, så har ikke så mye peiling... På forhånd takk :) Hvis bilde o.l hjelper, kan jeg laste det opp senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikThoresen Skrevet April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Du må nok ta av dørtrekket og så prøve å sette på dørhåndtaket innvendig på nytt i spor, eller kjøpe nytt (dør trekk mest sannsynlig) Start med å finne de små plast dekslene og vipp dem ut, så skru av hele dør trekket og ta det av. Pass på å ta alle skruene, noen er godt gjemt. Skal være en tre til fire mener jeg. Når det er av, må du se om feste er knekkt eller om bare håndtaket er ute av spor. Så er det å montere alt på igjen, hvis alt gikk pent av :) Siter BMW Entusiast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg