Gå til innhold

.:Audi A4-S:.

Ranger emnet


iCandi

Anbefalte innlegg

No offence, for dette var tøft. Er ikke det å kalle dette en mod av en A4 litt på kanten? Er vel ikke stort mer enn baklys og noe av bakfanger som er igjen. Det er mye bra arbeid på denne, likte nok best versjon 1, den uten Alpine detaljene.

 

Litt konstruktiv kritikk, setter i alle fall jeg pris på av mine mods, så here goes:

 

Diffuser ville jeg heller sett var noe mindre, og gjerne slik at den passer akkurat i fangeren. Det vil si at den ikke stikker ut i endene, og at den glipa i overkant ikke var der. Tror det ville sett penere ut, og mer sansynlig. Får av en eller annen grunn litt lite dybdefølelse på de endestussene på eksosen. Venstresiden er bra, men høyresiden ser bittelitt flat ut. Kanskje noe skyggelegging i overkanten. Og sist så er det bare bittelitt på bakhjulet som ikke helt er 100% rundt. Tror du kanskje kan trekke litt i det i øvre kant til venstre.

 

Som sagt, mye bra arbeid. Nesten 100%

2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt)

Graphics by Terondo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger nok rundt 50 timer bak denne. Setter pris på konstruktiv kritikk Terondo! Men som du kanskje nå har fortsått går jeg nesten aldri for 100% realisme - I just do what looks good! Kanskje er det ikke mye igjen av Audien - men er ikke det poenget med Photoshop? Gjøre det ellers umulige mulig? :)

 

Uansett - kan si meg enig med diffusoren, ble aldri 100% fornøyd med denne modden. Men vi får se til neste, kanskje jeg perfeksjonerer mer der! ;) Takk for tilbakemelding. Det eneste jeg håper på er å inspirere dere til å holde på! :)

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår