illumina10 Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 (endret) http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1296582&_cmd=similar&cb=7827.3682402023 La ut denne for et par dager siden, bilen ble meget fornærmet :rockets , og bestemte seg for hevn. Av alt den kunne gjort bestemte den seg for å streike i revers. Har du Passat med tip-kasse tenker du vel at dette har vært en svakhet på disse bilene og er et velkjent problem, men som sagt: bilen har vært problemfri helt til jeg la den for salg... Har sendt mail både til Nbs og Rats for å få en pris på overhaling/ny kasse. Regner med dette kan koste noe kroner, men er du født med 2 tommeltotter :respect i motsetning til mine 10 har du mulighet til å spare noen kroner på å gjøre jobben selv kan jeg tenke meg. Håper å få inn ca 80000 for bilen, men dette kan diskuteres, prisen blir lavere ekvivalent med hvor mye/lite arbeid og stress jeg blir utsatt for :blunk: Ser jeg kan gå ned til 70000 :blunk: Send mail: gustav@epost.no Endret Mars 30, 2011 av illumina10 Ny pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg