ElCamino Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Har begynt å gjøre klart for innvendig lakkering og lakkering av motorrom. Problemet er at jeg har problmer med å få ut varmeapparatet siden det er limt fast med sikaflex. Er dette orginalt? Hvordan skal jeg få det løst? Skulle lagt ut bilder av prosjektet, men har bare vanlig kamera:( Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 vipp det loest med en kniv eller no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Spørs litt hvor du mener, men det skal ikke være brukt sikaflex originalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Der!..fekk det løst. Kanksje det ikkje er sikaflex, litt mer porøst. Inner-dlen og ytterdelen(i motorrom) var limt ihop gjennom hullet i torpedovegen. Det som er synd er at isolasjonen rundt varmeapparatet er ødlagt av fugt og nesten helt oppsmuldret, og at eg ødla alle desse plastikk-naglene som fester de. Umuli å få ut hele!angry Går det an å få kjøpt slike nagler any plass? Forøvrig har jeg tatt ut teppa i dørken. Ser bra ut. Sitter å funderer på hva jeg skal lakke/male dørken med for å holde den rustfri og fin? Et spørsmål til. Har noen fått sydd nytt taktrekk selv?... og visst et til: hvordan løyser en dingsene som man holder henger henda i? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 jeg tok bare å brakk det forsiktig løst med et flattjern... vis det var innsiden du tenkte på... skru ut de 4 skruene først :P Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by Larsen jeg tok bare å brakk det forsiktig løst med et flattjern... vis det var innsiden du tenkte på... skru ut de 4 skruene først :P Har fått det løst nå:) har begynt slitet med å fjerne bremsekraftforsterkern. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 hvor skal jeg løyse akslingen frå bremsekraftforsterkeren som går inn på padalen. Haster! Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 et sted som selger bremsedeler. mekonomen f.eks Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by cfn et sted som selger bremsedeler. mekonomen f.eks bremsedeleruhhmmwhat? Er det deler til bremsene eller er det et spesialverktøy til å dele bremsekraftforsterkern?heyyou Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg