O_neal Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Hei. Bakluken min på vw bora 1999 1.6. 1J2 har gått i lås. Den har over en uke eller 2 hengt seg litt opp, men ved å låse alle dørene og åpne dem igjen har jeg klart å åpne bakluken. Helt til sist helg. Jeg skulle åpne og jeg hørte elektronikken slo inn, men jeg den satt kubb fast. Etter dette har jeg ikke klart å åpne bakluken. Jeg leste i brukermanualen til bilen og det virker som at du skal kunne klare å åpne bakluken uavhengig av strøm. Dette har jeg ikke klart. 1. Hvordan kan jeg få åpnet bakluken slik at jeg kan feilsøke? 2. Noen som har tips/erfaring på hvor problemet kan være. Har søkt en del på nett, og det kan virke som at den elektriske åpneren kan være en svakhet. Tips? Mvh, Preben Grahl. Siter MVH Preben Grahl - 99 VW Bora - 94 VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tcfoldnes Skrevet April 13, 2011 Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 Hei. Hva skjer når du prøver å låse opp manuelt da? ( nøkkelen inn i hullen i VW emblemet) Siter Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
qtips Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 har det samme problemet med min borat. den elektroniske delen er en svakhet og funker ikke på min. men det går helt an å åpne manuelt med nøkkel. inn med nøkkel og vri til venstre til du hører ett klikk. voila åpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gigertutt Skrevet Juni 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Har samme problem med bora(t) en til min mor, men der får vi ikke åpnet med nøkkel heller. Hva gjør en da??? Dette er en 2000 mod 1.8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg