Wulfgar Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Hei folkens, Vurderer kjøp av en Ford Mondeo MK4 2008mod. Problemet er at denne GHIA versjonen er levert med "fake" plast treverk deksler rundt cd spilleren/varme apparatet o.l . Etter mange timers surfing finner jeg ingen løsning. Hos bsbildeler osv, finner jeg bare interiørfolie for Mondeo før 2007. - Finnes det en online butikk som selger "Aluminium Look" interiør deksler/plater for Mondeo 2007++ ?? - Siste valget er å be forhandleren installere nye deksler tenker jeg. God kveld videre. Wulf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Ford-forhandler kan sikkert hjelpe deg med å få tak i deksler fra Mondeo Titanium eller lignende med stål-look. Sikkert litt knot å finne delenummerne men... ellers ville jeg sjekket ebay :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfgar Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Takk for raskt svar. Får se om forhandleren er villig til å bytte ut treverket med Titanium stål-look inkludert i prisen. Koster dem ikke så mye det ville jeg tro, de tjener det inn igjen. Så på Ebay ja, stoler ikke helt på den. God kveld Wulf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg