vagejo Skrevet Mars 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2011 Nå har jeg surfet google rundt og finner aldrig ett eksakt ord på problemet mitt. Når jeg kjører over humper og ned i veigroper, kommer det en forferdelige lyd fra både venstre og høyre side ved dekkene. Har personlig ingen peiling med bil, men har hørt at det kan komme av at fjørene, endeleddet, opphengskulene eller at det er stabstaget som er gåent. Jeg har lest litt rundt om dette, men de fleste ser ut til å ha problemet når de svinger til siden. For meg er det stikk motsatt. Noen som har noe forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2011 Er ikke så lett å si hva det kan være uten å kjenne på det, men jeg vil tippe på lenkearmer (stablisatorarmene som sitter på enden av stablisatorstagget) Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg