EirikS94 Skrevet Mars 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2011 Nå som jeg driver med full resto av eneren vurderer jeg å sveise igjen hullene i bakluken, altså fjerne vinduspusser ol. vil jeg få noen problemer med godkjenning senere uten pusser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2011 Tviler. Er ikke noe krav om pusser i bakruta. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikS94 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2011 Takk lurte også på om det er mulig å fjerne de store blinklysene i forskjermen, men da vil bilen ikke lengre ha blinklys som er synlige fra siden, denne er kanskje litt værre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Takklurte også på om det er mulig å fjerne de store blinklysene i forskjermen, men da vil bilen ikke lengre ha blinklys som er synlige fra siden, denne er kanskje litt værre? Litt værre men det går det også. Ett triks hvis de er vanskelige er å lime glassene på skjermene da det bare er 1'er feil om de ikke virker ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikS94 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Det er jo en god idé, syns ikke de store blinklysene er direkte pene-- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikS94 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Driver også å leter etter et foringssett til understell og motor, er det noen som vet om en butikk som selger dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg