haus123 Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Hei Har en 1,9d 2000 model. Den har problemer med å starte. Den får nok strøm. Men føler at den ikke dår noe diesel. Så lurte på hvordan du lufter dieselen på den? Det kan også hende at det har kommet kondens i tanken. Etter at den stod stille med nesten ingenting i tanken. Hvordan går det an å lufte godt ut av tanken? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Starte når den er kald, varm, eller hele tiden? Hvis det er når den er kald så er det garantert en eller flere defekte glødeplugger. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haus123 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2011 Bytta gløde pluggene i går, for trodde det var det som var problemtet... Men den vil ikke starte i det hele tatt. står bare å kinner. Selv om det er -10 grader eller + 10 grader Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stibraut Skrevet Oktober 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2014 Hei. Har det samme problemet med min 05 caddy. Fant du ut hva som var feil på din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.Vold Skrevet Januar 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2015 Hei jeg har det samme problemet med min Caddy 1,9 SDI 2001 mod.Eg har problem med glødinga,,,,,eg har sett i nye glødeplugger å rele men får fortsatt ikkje start på den,Har prøvd å kjøre diagnose på den men kommer ikkje inn på motoren så jeg lurer på om det er ECU Motorstyringen som det er noe galt med.Er det noen som har opplevd dette å kan gje meg eit svar så hadde det vert flott Mwh Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg