svein Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Min 325 e30 går bare på 4-5 sylindere. Det begynnte med litt ujeven gange, en dag jeg var ute og kjørte og endte opp med at 1-2 av sylinderene ikke virket. Samtidig så begynnte turtelleren å streike. Syntes nesten at dette virket som et tenningsproblem, men ville høre om noen andre hadde noen andre synspunkter på dette? Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom-erik Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 bytt fordeler og rotor, og skjekk pluggene!! Siter -=e30=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Ja, for all del, sjekk pluggene. Man får vite mye om en motors tilstand ved å se på dem. Er en eller flere av de druknet i bensin tenner den ikke i det hele tatt på den sylinderen. Er alle pluggene tørre, kan det være feil i ei bensindyse eller noe, slik at den ikke får noe bensin i det hele tatt? Mulighetene er uendelige... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedern Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Sjekk også fargen på oljen din! det er viktig! Har akkurat overhalt en motor for en venn som jeg ikke fikk til å gå rent! Det viste seg at det var sprekk i toppen sånn at det kom vann i oljen! Sjekk oljen! Er den hvitaktis har du et problem! heheheh! :D Siter JN Racing: http://home.broadpark.no/~dhnielse/ Team Lotus Norway: http://team-lotus.nu ------------------------------------------------ * 05' Citroën C4 VTR Coupé * 87' Citroën AX Rally Gruppe N1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiannytun@hotmail.com Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 pga av sm.o gangen i toppene (kommer inn fremme å retur bak) so vil oljen kjøle mye dårligere på syl.1 enn syl.6.. dette får litt konsekvenser på en motor som er godt brukt.. å da vil det vær stadige roblem med stygge plugger på de syl. nermest torpedoveggen.. Siter BMW 535iA 1991 x-BMW M535i 1986 x-BMW 320i 1995 x-BMW 325i 1988 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by pedern Sjekk også fargen på oljen din! det er viktig! Har akkurat overhalt en motor for en venn som jeg ikke fikk til å gå rent! Det viste seg at det var sprekk i toppen sånn at det kom vann i oljen! Sjekk oljen! Er den hvitaktis har du et problem! heheheh! :D Trenger ikke være toppen som har sprekkt. Kan jo være toppakningen som ikke er helt tett og det kommer kjøleveske inn.. eller? Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Tenkte mer på om det va et tenningsproblem jeg.. Går ikkje turtelleren på strømpulser fra coilen? Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiannytun@hotmail.com Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 turtelleren får vel pulser fra en føler som teller omdr. på svinghjulet.. tviler på at de problemene henger sammen.. er vel kanskje bare tilfeldi.. har du tatt ut pluggene å sett på de? hvordan såg de ut?? Siter BMW 535iA 1991 x-BMW M535i 1986 x-BMW 320i 1995 x-BMW 325i 1988 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 De var ikke akkurat i tipp topp stand.. Tror jeg får bytte dem.. og sjekke at de faktisk tenner. Bilen har stått ubrukt i nesten 2 mnd nå. Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg