Alieu Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by Frode H. Jeg mener de orginale røde/hvite lyktene er mye penere. Det hvite (klare) feltet er altfor stort på de lyktene du har bilde av her, og jeg synest det ødelegger litt av formen på bilen. Et par eksempel: [/img] Det er jeg helt enig i Frode H :) ....Og dere som sier at Leksus-lykter er fint på BMW - skaff dere briller!! Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Men er det ingen som vet om man får slike lykter som den rød hadde til E30... Spent på hvordan det hadde sett ut Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 JEG synes lexus-lykter er fint på e36 når bilen er rød, ikke ellers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by saphire4x4 Men er det ingen som vet om man får slike lykter som den rød hadde til E30... Spent på hvordan det hadde sett ut Jeg er rimelig sikker på at det ikke finnes, har aldri sett dette noe sted. Siter Frode H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320 Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Disse er nå til salgs for kr 2000,- - kan hentes i Oslo-området eller postlegges (kjøper dekker frakt). Splitter nye, aldri montert bil fordi jeg bestemte meg for å beholde original-look. Email year_77@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg