cerwinagev Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Hei :) Jeg hadde tenkt å montere sub i min Golf 5, men er litt usikker på hvor jeg skal legge signal- og plusskabelen. Lurte dermed på om det er noen som har gjort det samme, og kan veilede meg hvordan jeg burde gjøre det? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Nå vet ikke jeg hvordan det er i G5, er det lister inni dørkarmen som er klipset fast? Isåfall kan det hende du kan legge kablene under der. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cerwinagev Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Ja, det er lister og deksler hele veien fra dørken fremme til baksetene og bakdørene :P Lurte også på hvor jeg kunne ta styrestrøm fra i og med at spilleren er original og ikke har noen egen kabel for tilkobling av dette? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg