kvikk Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Jeg har kjøpt en gammal toyota corolla 1,3 DX. Her må jeg justere forgasseren. Er dette en vanskelig eller lett ting? Noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 kommer an på hva slags justeringer du skal foreta... Finn ut hvilken gasser det er først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaceout Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Hvis du skal justere co så sitter den bak mot torpedoveggen. Kan hende den er plombert plus at du må ha spess verktøy. Hvis bilen din er en 89mod eller.no rundt der så ville jeg råde deg til å finne deg en eldre eller nyere bil. Tror det var i 89 at staten kom med krav til avgasser og da fant toyota ut at de kunne fikse det med MASSE vakumslager og annet dritt. Om trent alle forgasser biler fra rundt 89 er helt jævlige hvis du ikke kjenner dem som din egen bukse lomme da. Siter Bmw 520i E34 1988 Bmw 320i E30 1985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvikk Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 det er en 86 modell. Så det skulle vel gjøre saken enklere. Hvis det ikke går an å justere den, så skifter jeg bare ut forgasseren med en annen brukt, eller ny?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaceout Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Du får nok justert den så du trenger sikkert ikke kjøpe ny. Siter Bmw 520i E34 1988 Bmw 320i E30 1985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg