Audiman1 Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Hei, Min gamle katalysator ble akkurat ødelagt, så jeg bestemte meg for å bestille en via nettet. Men, jeg kjøpte feil. Katalysatoren brukes vanligvis til Audi-turbo biler, men det har dessverre ikke jeg. Jeg lurer på om det går an å bruke denne på bilen min også? Min type bil: Audi a4 1,8 97mod. Sånn type katalysator kjøpte jeg.. Passer denne til min bil også? sånn er min katalysator nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Du kan sette den på men må da sveises. BTW. Skift tetningen rundt gearakselen da den lekker ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiman1 Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Må jeg fortsatt sveise begge sidene selvom jeg har fremre eksosrør til katalysator? takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Tviler på vinklene på flensene på den nye katalysatoren passer med ditt originale eksosanlegg, men dette kan du sjekke. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg