volvo_v70T Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 hei jeg har en volvo v70 2.0 t 01 mod det jeg lurer på er da hvor mye jeg egentlig kan skru opp lade trykke ? hva tåler den osv kan jeg foreksempel sette den opp til 1.2 bar med org motor ? den er ikke chipet enda noe som kommer ettervert men nå er den nesten orginal fjernet bakpotta å satt på sportsluftfilter takker på forhånd for svar kom gjerne med innspill til videre trimming ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanman94 Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Hei! Hvorfor ikke bare kjøpe ppc trim fra bsr så får du jo riktig hardware til hjernen i forhold til bensin,luft og turbo. Masse mer hester og mer økonomisk i drift i vanlig kjøring. Og der er det jo både steg 1, 2 og 3 :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_v70T Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 jo da skal ha det etervert men tenkte bare å høre åssen det var å skru opp trykke .. må spare litt penger til chip ser du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg