Big Chief Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Hei ! fant ingen andre tråder, så jeg lager en selv ;) Hva er det jeg burde sjekke før jeg kjøper en slik bil ? hva må jeg være oppmerksom på ? Ser på en 1.9TDI Gl som er gådd 270 000, han skal ha 20 000,- for den. Er det en rimelig pris for en slik bil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Finner helt sikkert noen som er billigere,men standen er deretter. det jeg ville sjekket er om hvordan den er behandlet,servicer,rust i kanaler/hjulbuer bak/bakluke,siste registerskiftet. det er litt verre å sjekke om foringene på bakstilligen er dårlige.se å etter standen på bremseskivene bak( calipper bak er en svakhet) kommer ikke på mere i farten.... Lykke til Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big Chief Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Okey ! Takker for svar ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg