Gå til innhold

Roadkills.NB: Sterke bilder for svake sjeler!

Ranger emnet


FOBO

Anbefalte innlegg

Originally posted by FlyingVeeVee

 

Du, som moderator her på forumet, burde vite bedre enn å skrive slik.

 

Indirekte true turbo2 med å brekke fingrene hans og kalle han feig?

 

Jeg stiller iallefall spørsmålsteng ved din stilling som moderator her på bilforumet.net

 

Jeg tror kanskje de kjenner hverandre......;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 347
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Litt off topic men dette er jo en skikkelig roadkill da.... :D

Trodde de fikk litt mer enn vanlige kjøretimer men det ser ikke slik ut.....

 

 

Løs bensinslange:

police78.jpg

 

 

Glemte å bremse før svingen:

http://www.wreckedexotics.com/newphotos/police/006.jpg

 

:roll::roll::roll::roll:

imstupid "Veteran-råner"

Das Blitz 4 ever....

Wagen und Bayer sugen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ok, jeg bare må gjennopplive denne tråden igjen!

 

Fyrer opp med en Roadkill rap ! :D

 

What's that !?

Bat, rat,

fat cat ?

 

Mouse,?

grouse ?

duck, 'chuck ?

 

road toad, what a load !

so dozed, there it goes

 

big splat...

it's flat!

Well well, what do you know

Would you look at that?

 

 

Og fortsetter festen med en glisende rev som soler seg på motorveien

 

 

 

 

 

Og til alle dere som blir sinte pga att jeg vekte liv i denne tråden igjen

 

:fingers: :fingers: :fingers:

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Bildene er akkurat like "bilrelaterte" som om jeg skulle lagt ut et bilde av et hode jeg hadde skutt i filler på et våpenforum.

Kan ikke sammenligne med et våpenforum, våpen er designa for å blåse ting i filler, DET er IKKE en bil!! hehe..:rolleyes:

 

Selvom det blir mye "kreative" bilder av det.. hehe.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off topic:

 

mest komiske synet var da en jævla and satt mitt i veien på Gamle mosseveien å kosa seg i sola, da jeg kom i god flyt. Anda rakk å begynne å fly, men den dumme anda fløy jo rett fram, foran bilen... så den sklei med rasshølet oppetter frontruta og over taket.. kikka i speilet og så at anda fortumla rista vingene på plass............ så i neste sekund så ble den et hode kortere, siden den ikke fikk med seg den senka golfen som kom et stykke bak meg.... hehe lo så jeg holdt på å kjøre av veien jeg...

 

ToyotaExtreme

lol lol lol lol

 

ontopic:

 

Kjørt over et rovdyr jeg og, hoppa over et gjerde rett foran bilen min! jævla kamikazebambi.. kosta meg nok, herpa hele fronten radiatoren panseret etc.. Jeg stod å banna over bilen min, mens kameraten min gikk ut å brakk nakken på dyret, blod over hele veien, ikke noe særlig moro!

Fikk heller ikke en krone på forsikring pga jeg har delkasko:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off topic:

 

 

lol lol lol lol

 

ontopic:

 

Kjørt over et rovdyr jeg og, hoppa over et gjerde rett foran bilen min! jævla kamikazebambi.. kosta meg nok, herpa hele fronten radiatoren panseret etc.. Jeg stod å banna over bilen min, mens kameraten min gikk ut å brakk nakken på dyret, blod over hele veien, ikke noe særlig moro!

Fikk heller ikke en krone på forsikring pga jeg har delkasko:(

 

Det er ikke forsikrings-selskapet som skal betale, men vildtnemda. Dere skulle sagt ifra med en gang dere hadde ulykken.. Har dere bilder kan dere jo prøve å få igjen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke forsikrings-selskapet som skal betale, men vildtnemda. Dere skulle sagt ifra med en gang dere hadde ulykken.. Har dere bilder kan dere jo prøve å få igjen litt.

 

Denne var ny for meg ?

Har du noen mer konktret "Lovverk" på dette... Link eller noe..

Eneste jeg vet når det gjelder dette er at dersom du har kasko og det blir ulykke med dyr (viltskader) så mister man ikke bonus eller må betale egenandel...

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke forsikrings-selskapet som skal betale, men vildtnemda. Dere skulle sagt ifra med en gang dere hadde ulykken.. Har dere bilder kan dere jo prøve å få igjen litt.

 

 

Hva? Ringte nemlig viltnemda først, som kom litt etterpå å tok med seg kadaveret.. Var ganske sikker på at det var forsikringsselskapet som skulle punge ut hvis det var noen som måtte det? Fant forresten ut at hvis jeg hadde hatt full-kasko hadde alt av skader blitt dekket helt uten å miste bonus, og helt uten å betale noe i egenandel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår