doimiss Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 hei:) har en 2002 passat 1.9 tdi highline som jeg skal montere xenon i tåkelys, nye parklyspærer som matcher og nye skiltlys. så lurte jeg på dette me canbus, har hørt mye om hva som kan skje vist man ikke har pærer som e tilpasset det og ballastene. er det noe jeg må tenke på når jeg skal montere dette på min bil? er usikke på om det er slikt på min bil å er ganske blank på dette område:s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doimiss Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 vist noen skulle lure så sendte jeg en mail til en av de større vw sjappene her til lands. å de kunne fortelle meg at ledningsnettet til lysstyringen på passaten min ikke gikk gjennom noe canbus:) så da er det bare å koble opp xenon å led på vanligvis uten noe form for spesielle pærer. Canbus kom på passat 3C i 2005/2006 sa han til meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Hei Det stemmer det, har led parklys på min å det funker som bare det. Hadde og xenon i tåkelysene, men valgte å fjerne det da tåkelyskonstruksjonene ikke er noe særligt beregna på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doimiss Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 nei det kan nåkk stemme det, men jeg setter det i pga at jeg syns det er mye finere enn halogen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 nei det kan nåkk stemme det, men jeg setter det i pga at jeg syns det er mye finere enn halogen:) Hei Jepp det er det, men har ikke giddet å finne en løsning jeg hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doimiss Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 ka du plages me da? e vell bare å sette i xenon?;o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autolights Skrevet Juli 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 Hei, ser tråden startet en stund tilbake, til nå har du vell sikkert montert på med xenon og led rundt hele bilen;) Last opp noen bilder da??:) Siter Med vennlig hilsen Autolights.no http://www.autolights.no http://www.facebook.com/autolights Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doimiss Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 ja det bynner å bli en stund siden jeg fikk montert det:) ska se ka æ får til, her e så lyst hele døgne nu, så blir ikke nå brae bilda av det;o men ska se ka æ får til;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg