Nella Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Legger ut noen bilder av rusten på min bil.. Hva vil dette koste tror dere? Jeg må evt gjøre dette før EU-kontrollen som er i Juni, ellers går den vel ikke gjennom :/ [ATTACH]21567[/ATTACH] [ATTACH]21568[/ATTACH] [ATTACH]21569[/ATTACH] [ATTACH]21570[/ATTACH] [ATTACH]21571[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 tror jeg ville tatt en tur under den bilen og sjekket nøye er ofte mer en det ser ut til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nella Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Ja det er en del under i kanalene og inne i hjulbuene.. men ikke noe særlig midt under bilen.. holdt seg til kanaler + hjulbuene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Skal du bare klemme bilen igjennom EU eller bryr du deg om den? Om det bare er sånn at du skal klemme den igjennom så fyller du opp kanalene med byggskom og sparkler over. Skjermer spiller ingen rolle så lenge det ikke er skarpe kanter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nella Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Jeg er ganske så glad i bilen da.. første jeg kjøpte lissom og den går som en perle :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Skjønner den, men det kryper seg fort opp på noen tusen å lappe sammen en bil på verksted om du ikke kan sånt selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nella Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Nei ikke mye erfaring med sånne ting, men faren min er så han skal se på den. Håper selv det ikke blir for dyrt, men tenkte jeg får kanskje ta meg en tur på høggern se om han har noen deler som jeg kanskje kan bruke og så seinere bare lakkere bilen helt svart eller noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nella Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Men hvis dere skulle gjette på det dere ser nå hva vil det koste + svart lakkering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Mai 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2011 jeg fikk pris på 5.500 på min med bytte av begge kanaler og understellsbehandling, men han duden som ga meg prisen har jeg ikke fått tak igjen etterpå, men stygt redd for at det fort kan dreie seg om 10.000 og oppover... Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg