Colour Concept Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 for å kjøre en sesong, og så trekke seg ut. Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 spørs om det ikke bare ligger litt trusler til fia's regelendringer bak da. får se etter '05 sesongen da. men ville være virkelig synd om psa trakk seg fra wrc. the more the merrier Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 At det er bare trussler fra PSA sin side. Fia er vel den store stygge ulven i denne sammenhengen...... Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingkogni2 Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 ja, skjønte ikke helt den jeg heller?hva er galt med det? dessuten tror jeg de har trappa ned hydraulikken litt. er vel ikke sånn heve-senke funksjon på de nye citroën'ene? C5 Har hydraulisk fjæring i allefall bak. Tror det gjelder forran også. C6 som kommer tidligst til høsten har Hydraulikk rund baut som på CX. Ryktes at C6 har DIRAVI som på CX også. C4 har et vanlig fjær/støtdemper system. Hydrulikken gjelder ikke bare demperne det gjelder også bremser. Og servoen på enkelte. Hvilken citroen har du vert borti bremsene på? IngKogni2 Siter 79' CX Athena m/25 Turbo-D og GTI-kasse *Bruks-glis* 80' CX Athena i orginal stand og 85.000 km! 85' CX 25 GTI Turbo (serie 1) *Tilnærmet strøken sommerbil med 62.000 km!* 89' TRD Turbo Break *fjellvegg-offer, og nedgradert til donor...* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 OG NÅR SKAL PETTER FÅ NY DESIGN PÅ SIN BIL.......? vet denne posten er over et år gammel men følte jeg måtte svare.. nå :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedern Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Gikk til innkjøp av en slik en jeg da! Ikke like grom men.... Har kommet til landet og skal hentes den 06.07! Gleder meg! Siter JN Racing: http://home.broadpark.no/~dhnielse/ Team Lotus Norway: http://team-lotus.nu ------------------------------------------------ * 05' Citroën C4 VTR Coupé * 87' Citroën AX Rally Gruppe N1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg