Rhaps0dy Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Hva skal eg gjere for å få litt hester ekstra ut av min g2 1.6? Alt er velkomment!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Rhaps0dy Hva skal eg gjere for å få litt hester ekstra ut av min g2 1.6? Alt er velkomment!!:) Billigste er å selge den og kjøpe noe annet, trist men sant Kan skaffe kammer som gir 5-10 hk ekstra Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Effektannlegg, Trimkam, K&N kon filter, plane toppen osv osv Min 1.6 er helt original og gjøre 0-100 på 10 sec, det er ikke så ille :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by ThaBoZZ Effektannlegg, Trimkam, K&N kon filter, plane toppen osv osv Min 1.6 er helt original og gjøre 0-100 på 10 sec, det er ikke så ille :) pluss/minus :) speedo kan lyve:) Hvis ikke du Har målt med GPS eller lignende da? Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 neida målt med speedo :) er jo seff litt + - der men går greit for og være 1.6 Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by ThaBoZZ neida målt med speedo :) er jo seff litt + - der men går greit for og være 1.6 Ja..greit til å være en org. 1,6 :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg