mfafa Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Får av en eller annen dum grunn ikke til å få bilde i avataren! Bildet er mindre enn 120 x 120px. Lastet opp bildet til min ftp på home.no.. url'en stemmer. Men bildet kommer ikke opp. Jeg går på edit profile -> bilde: http://home.no.net/mfafa/diverse/sierra_logo.jpg Kan noen forklare meg hva som er galt? FINNER ingen upload-knapp til bilder...så jeg regner med bildet ikke skal lastes opp fra harddisk og til bilforumet-serveren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Problem løst... fant ut det var "feil" å skrive URL til bildet i "Bilde" under "Edit Profile"... måte på til dumt opplegg :( en smule misvisende kanskje? var et helt annet opplegg på "Edit Options" man måtte inn på for å få opp bilde. Men nå fikk jeg det til hvert fall ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg