Gå til innhold

Ford Falcon 65 deler

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Driver

ingen som aner om noe? tar i mot alle tips med takk! tips gjerne også om falcon delebiler!

 

Hei på du!

Vet ikke om noe, men er vel en på Revetal som har en ganske lik bil eller noe..? Han som oxo har en Am-likbil :cool: Du vet sikkert hvem det er..

 

(Er d du som bor på Borgheim eller..)

 

HP

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en kar ! Han restaurerer en 4 dørs og han har/hadde ei stasjonsvogn delebil som jeg skulle få kjøpe for 2 lakser mener jeg det var.. Kan finne frem telefon nummeret.

 

Hmm...Tror jeg vet om en 2 dørs stolpe bil også uten motor og gir med frontskade.. Skal sjekke opp om det var en Falcon..

 

Bilen(e) står rett utenfor Molde

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sende en SMS til Jostein Knudsen. Han har hatt tre sånne biler(64 og 65 hvis jeg husker rett). Vet kansje om delebiler /Deler. 90767318.Vet om en hugget 65 Mercury Comet men skjermer og koffertlokk er vel ikke likt?

Du kan evnt hilse fra Ketil Lea.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hans

 

Hei på du!

Vet ikke om noe, men er vel en på Revetal som har en ganske lik bil eller noe..? Han som oxo har en Am-likbil :cool: Du vet sikkert hvem det er..

 

(Er d du som bor på Borgheim eller..)

 

HP

 

Stemmer det. Kjenner han. Han har peil på Falcon, og heter forresten Hans Petter. :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kanskje lurt det ja.. er aldri der jeg heller så skal vel ikke si noe.. Måtte bare sette den der frem til garasjen hjemme var ferdig, så vi tok ut de to tomme karosseriene som sto der og satt inn falcon i stedet. Men nå nærmer jo 1. mai seg så jeg må vel t den ut for å prøve å bli ferdig i år.... hm ja det ble vel sagt i fjor også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår