Driver Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Hei til alle på forumet! Jeg holder på med en Ford Falcon 1965, skulle ikke tilfeldigvis være noen her som har noen deler til en slik bil? Trenger høyre forksjerm og koffertlokk, men er også intressert i andre deler hvis noen har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 ingen som aner om noe? tar i mot alle tips med takk! tips gjerne også om falcon delebiler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Driver ingen som aner om noe? tar i mot alle tips med takk! tips gjerne også om falcon delebiler! Hei på du! Vet ikke om noe, men er vel en på Revetal som har en ganske lik bil eller noe..? Han som oxo har en Am-likbil :cool: Du vet sikkert hvem det er.. (Er d du som bor på Borgheim eller..) HP Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Bilen min er lik den som står på revetal, jeg bor lit nærmere Tønsberg enn Borgheim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Vet om en kar ! Han restaurerer en 4 dørs og han har/hadde ei stasjonsvogn delebil som jeg skulle få kjøpe for 2 lakser mener jeg det var.. Kan finne frem telefon nummeret. Hmm...Tror jeg vet om en 2 dørs stolpe bil også uten motor og gir med frontskade.. Skal sjekke opp om det var en Falcon.. Bilen(e) står rett utenfor Molde Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Det hadde vært genialt hvis du hadde giddi å sjekka det opp! På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Du kan sende en SMS til Jostein Knudsen. Han har hatt tre sånne biler(64 og 65 hvis jeg husker rett). Vet kansje om delebiler /Deler. 90767318.Vet om en hugget 65 Mercury Comet men skjermer og koffertlokk er vel ikke likt? Du kan evnt hilse fra Ketil Lea. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 tusen takk! jeg får sende en sms til han ! Og hvis noen andre vet om noe så mottas alle tips med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Desverre er ikke Cometen het lik så det kan jeg ikke bruke. Hvor hel er den Cometen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by Hans Hei på du! Vet ikke om noe, men er vel en på Revetal som har en ganske lik bil eller noe..? Han som oxo har en Am-likbil :cool: Du vet sikkert hvem det er.. (Er d du som bor på Borgheim eller..) HP Stemmer det. Kjenner han. Han har peil på Falcon, og heter forresten Hans Petter. :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Visst gjørn det Ratata.. og Falcon min står jo, ja skal vi si... en meter unna Chevella di.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by Driver Visst gjørn det Ratata.. og Falcon min står jo, ja skal vi si... en meter unna Chevella di.... Uhhh....?? LOOL!! Ja nå er det vist på tide å komme seg i garasjen... :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 hehe kanskje lurt det ja.. er aldri der jeg heller så skal vel ikke si noe.. Måtte bare sette den der frem til garasjen hjemme var ferdig, så vi tok ut de to tomme karosseriene som sto der og satt inn falcon i stedet. Men nå nærmer jo 1. mai seg så jeg må vel t den ut for å prøve å bli ferdig i år.... hm ja det ble vel sagt i fjor også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 anger2 :eek: såg på "norge i dag" på NRK at bondene på Jæren hadde oppryddingsdag og en gammling heiv en 64-65 Ford av et slag på hengern og den for i kloa!!:mad: Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 hmm det hjalp ikke akkurat på humøret det der... Modmach har du hørt noe om de Falconene i Molde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg