dalan Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 litt OT: Så en haug med RX8 utenfor en bilforhandler i Texas i helga, mellom Austin og Houston et sted. Stod vel 10-15 stk. på rekke og rad, herlig syn :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 350Z er jo 3.5 liters motor, mens RX8 er 1.3 liter. Da blir det jo billigere avgifter, -for de som glemte det. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Calib'R 350Z er jo 3.5 liters motor, mens RX8 er 1.3 liter. Da blir det jo billigere avgifter, -for de som glemte det. Er ikke sånn lenger tror jeg. Er det ikke slik at avgiftene på wankelmotorer regens utifra det dobbelte motorvolum altså 2.6?!? eller gjelder dette bare import? Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Jeg har en RX 8 det er rå bil. Den jeg har er med 192hk spreke 192hk. Det er ikke noe dobbel avgift på rx8 glem det. Bilen er en 1.3 og regnes ut i fra det. Håvard H Siter Re 100 Rx 3 Rx 7 JC cosmo Rx8 mazda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Grattis med ny RX8 Håvard :D Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Ja, grattis med RX-8! For de som ikke tror denne bilen er "lansert" i Norge ennå: Det er bare å gå og bestille. Så får du en bil innen et par måneder. De første bilene har kommet for lengst, Mazda-forhandleren i Moss feks har denne bilen på utstilling og muligens demo-bil. Flere også, men ikke Nygaard bil i Lillestrøm/Jessheim eller Iglebæk eller Ullern Bil i Oslo..utrolig nok. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rotaryrocket Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Står en svart en på Central Garagen i Drammen. Er visst mulig å få prøve en tur og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Prisen skal visstnok være sånn ca. 192hk:460 000 231hk:550 000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deenmartin Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Mazda har ratet ned hk antallet til 229hk mener jeg det er. Jan-Tore 231 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 UTROLIG, en 3.5år gammel tråd. Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg