245tic Skrevet Mars 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 Hei. Har en 2006 modell V50 der jeg har fått et lite rift i sideputa på førerstolen ved lårene, ser ut som noen har tatt en kniv og skåret opp et rift på 5cm, men har bare hatt noe i lommene. Er det noe tips for å fikse dette eller et sted folk gjør dette? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Mars 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 du kan jo for eksempel sjekke pris på nytt trekk til seteputa på volvo.... ikke vanskelig jobb å skifte om du er litt nevenyttig, gjorde dette på min berlingo her for ei stund siden... ellers kan vel en salmaker hlelpe deg med å få sydd igjen sprekken, men det blir aldri pent igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RasleRasle Skrevet Mars 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 Hyggelig om du poster evt. løsning i denne tråden, da jeg er i fullstendig samme situasjon.:=) Har eeeegentlig ikke tenkt å bry meg med det, men hvis det finnes en ålreit løsning, kan man jo tenke på det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 Nytt trekk til seteputa går nok ikke da det er hel trukket med seteryggen, og det er nok altfor dyrt til å fikse den lille sprekken, jeg skal sjekke med noen som driver med noe kalesje reprasjoner osv om de ikke har en fin løsning en av de dagene her. Så RasleRasle jeg skal si ifra :) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adbmw2010 Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 Ta en titt på http://www.colourlock.no. De kan nok hjelpe deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjoroen Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Kan vøre det går ann og styrke skaden litt, med å sette på en lapp på unndersiden. riften får du ikke bort, men mulig man bremser at den blir større med det første. Ta kontakt om du trenger hjelp. holder til i Larvik. Siter Kalesje spesialisten hjelper med Alle biler. ta kontakt for en hyggelig prat. http://www.auto-imp.no/kalesje.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg