SmanneN Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Hei. Skulle sjekke hvilken pære som sto i sprederne siden det ikke var lys i den ene, da jeg skulle ta ut pæren, var den ikke der :S Så tok jeg ut den andre, å den var selfølgelig modda av en av di forrige eierne. Slenger ut et bilde her: Som dere ser har di montert denne pæren i orginalholderen. Noen som vet hvor jeg får tak i sånn pære med ledning ? Evt, nye holdere så jeg kan sette i orgniale H1 xenon pærer ? Ståle Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Inge Lund Skrevet Mai 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 Adapter pæreholdere som er beregnet for xenon pære kan du skaffe hos http://www.vparts.se Det blir mye enklere og montere pæra. Mekonomen på Stjørdal har masse slike pærer med denne type ledninger. Siter Volvo V70 2,4 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg