Anders-Audi-ABT Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Har planer / lyst til å bygge om eksos ende stussen litt :P har 2x ut fra den ene siden nå men har lyst til å ha enkele, en på hver side. noen som har gjordt dette som har et bilde eller noe om åssen det ser ut? og hvor store potter jeg kan ha bak der uten å miste noe effekt? planen var å dele etter midtre potta og lage rør til begge sidene sånn at man får likt med eksos ut begge rørene ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Blir ikke dette vankelig å få til å se bra ut mtp støtfangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Blir ikke dette vankelig å få til å se bra ut mtp støtfangeren? og med reservehjulsbrønnen. :) Har lekt med tanken selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KemnX Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Har dobbelt utblås på min 100 C4.. Da er reservehjulsbrønn modda.. Skal se om jeg får knipsa et bilde ;) Siter ~93 VW Vento TDK ~97 VW Vento TDI ~81 Olds cutlass 6.2D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Det ville vært ypperlig! :) Både for meg og trådstarter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KemnX Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Siter ~93 VW Vento TDK ~97 VW Vento TDI ~81 Olds cutlass 6.2D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Hvordan gjorde du det med bakfangeren der det er hulet ut til 2 endestusser? Og hvordan ble det seendes ut fra avstand? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KemnX Skrevet Mars 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 E desverre ikke jeg som har gjort det.. Ser ikke så værst ut langt ifra... Er gjort en god jobb slik at det er likt på begge sider... Bare å måle & merke opp hullet på den ene siden.. og kopier det på den andre Siter ~93 VW Vento TDK ~97 VW Vento TDI ~81 Olds cutlass 6.2D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2011 stemmer =) hva gjorde du med reserverbrunden? kappa vekk og sparkla opp igjen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KemnX Skrevet Mars 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2011 Er vel forma med glassfiber den brunden :) Siter ~93 VW Vento TDK ~97 VW Vento TDI ~81 Olds cutlass 6.2D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2011 ok ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg