illumina10 Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Gikk på en smell forleden, hadde lyst å lakkere "tre" interiøret på Passaten. Gikk igang med demontering av det som skulle lakkeres, så tenkte jeg: "Hei, vi har jo pulverlakkering på jobb, det gir perfekt resultat!!" Problemet er da trengs det varme i herde prosessen, tåler denne plasten det? Svar : NEI!! Hehe, dette fant jeg ut ved den vitenskapelige metoden: prøv og feil :) Det var "dekselet" til håndtaket på passasjersiden som gikk til pers, krøllet, med innslag av bobler.... Hvor får jeg tak i nytt? Møller er i utgangspunktet for dyrt, men må man så må man. Ser de fleste opphuggere ikke har denne piecen på sine dørtrekk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plingo Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 global.ebay.com pleier å funke bra til slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illumina10 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 global.ebay.com pleier å funke bra til slikt. Har sendt noen forespørsler nå, takker for tipset... Personlig kutter jeg ut global i adressen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plingo Skrevet Mars 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 Personlig kutter jeg ut global i adressen :) Da søker du vel bare i USA? For bildeler er det vel greit å få med spesielt Tyskland men også noen andre europeiske land. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg