Quattro73 Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 fant dette på bilxtra, er dette rett sensor? ECDOC-motornr. 4011 , TECDOC-motornr. 4980 , TECDOC-motornr. 4975 , antall poler 4 7.3146 Has the same colour as the orginal part : Yellow Has the same colour as the orginal part : Black Has the same colour as the orginal part : Blue Søkte på de numrene du oppgir men får ikke noe fornuftig. Står "antall poler 4", din er enpolt. http://seekpart24.com/febi/oil-pressure-switch-8466?c=100478&at=1724 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 jeg hadde samme problem, satte bare kabelen over på festet til fordeler lokket så var problemet borte=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 jeg hadde samme problem, satte bare kabelen over på festet til fordeler lokket så var problemet borte=) Klart det går, men det er totalt feil måte å løse problemet på ;) I trådstarters tilfelle så er løsningen å isolere ledningen, ikke legge den til jord. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Hmm, skjønner ikke hva dere mener. Dere må forklare meg. Hvilken ledning mener du jeg må isolere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Hmm, skjønner ikke hva dere mener. Dere må forklare meg. Hvilken ledning mener du jeg må isolere? Den til den blå trykkbryteren (svart/blå ledning). Dette er dog IKKE anbefalt! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Oki, da skaffer jeg heller en ny bryter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Oki, da skaffer jeg heller en ny bryter Meget fornuftig :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg