SirAnderz Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Dritt fett.. Monter NÅ med engang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Hadde vært pent med en i karbonfiber tror jeg. Kanskje ikke så stor som den på bildet; bilen blir litt liten iforhold til vingen... Offtopic: Hvilke felger har du, FSR? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 synes når du først skal ha en vinge så gå for en stor en. Minst like stor som på bildet;) så får du skikkelig drifte bil. å gå for carbon, det er mye fetere en alu:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Vi får se hva lommeboka tillater. Finner nok på noe. Felgene er Compomotive... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 NEI! ..hehe...neida, en middels diskret vinge hadde vel passet fint. men, er det ikke meningen å minske marktrykket på bakhjula når man drifter? i dunno, så jeg bare spør.. edit; jeg så nå at det dette spørsmålet allerede var blitt spurt, så bare ignorer det.. Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ougkim Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 det ser drit fett ut med stor vinge. det er ikke så vanskelig og lage en slik vinge heller. litt off toppic men hvor får man kjøpt de felgene Siter Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Syns bilen din er tøff som den er. Kan ikke akkurat si at sånn vinge passer til bilen din. For mine øyne ser det helt malplassert ut. Du vil ikke heller spare penger til litt mer grandis motor da? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 kjøp vingen, dropp trim, og lær meg å kjøre rwd turbo ;) hang altfor langt bak deg i fjor.. neida. vingen kan funke, bare den ikke blir FOR svær Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyaglide Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 felga får du kjøpt via kollevold... etter det jeg veit ihvertfall... er ikke helt sikker på vilke forskjellige farger men veit at du får dem i hvite, og de er fete... Siter '83 Toyota Corolla KE70 (to dørs) litt brei... '82 Toyota Corolla KE70 (fire dørs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg