Fredrik92 Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 (endret) Hei! kjøpte meg en Ford Sierra 2.0 DOHC i november 2010, har gjort litt selv med bilen og har allt av deler for å bli ferdig :) skal på med Cosworth frontfanger, cosworth grill, ny bakfanger (orginal) KSR bakpotte 4,5", sote rutene, cosworth sideskjørt, nye felger, bad-look på morette lyktene og cosworth grøftelys med Xenon og senk 40/35 Det eg har gjort til nå er: montert morette lykter, RS spoiler og cosworth panser med riller. Har rust sveiset bilen og skal hel lakkeres på nytt, enten svart eller hvit, litt usikker... Så noen som greier å lage noe med mine krav i svart eller hvit (eller begge deler) Lykketil!!! Bilder: KAN TA FLERE BILDER VIS DET TRENGS!! :P Endret Mars 2, 2011 av Fredrik92 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chaddylac Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 (endret) Hadde du hatt mulighet til å ta et bilde skrått forfra, noe slikt som denne vinkelen? :) Endret Mars 7, 2011 av Chaddylac Siter [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab. [ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt [x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik92 Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 Yes, det kan eg vettu ;) imorgen... -Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik92 Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 (endret) Oiiii, lenge siden eg lovet bilder :S Glemte helt dette forumet, holder meg på fcn for det meste, men her har du noen bilder, bilen e jo moddet litt påi virkeligheten :P Deler som skal på: bakfanger: front fanger + grøftelys: Bedre bilder nå Chaddylac? :) Skal bruke de delene + svart eller samme diamant hvit farge alle delene i samme farge, cosworth sideskjørt, senk, cosworth panser, xenonlys i grøftelysene og sotete ruter bak Takker på forhånd!!! :D -Fredrik Endret Juni 11, 2011 av Fredrik92 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 vil du selge originalfangerene når du bytter til de andre? :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg