jiins Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 som topic sier så har jeg altså flyttet en dvd spiller fra en honda civic til en 2000modell skoda octavia. men problemet er att når jeg skrur på tenninga så kommer det bare lys på knappene på dvdspillern. den vil liksom ikke starte opp da kan du si. er det noen som vet hva som kan være feil her? dvd spillern er av ukjent merke og en stor skjerm med noen knapper helt nederst. takker for svar mvh jens evensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Virker den på alt anna? Eller virker den ikkje i det heile tatt? Mål om du har dei spenningane du skal ha. Virker ikkje dvd delen, er det ofte fordi ledningen som skal kobles til håndbrekker ikkje er tilkobla. (skal hindre at du ser på dvd når du køyre) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 og den ledningen jorder du bare på karrosseriet.problem løst.hehe.men musikk cd er skal den spille uansett hvis det er det problemet ;) mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Skoda Octavia har som de fleste andre VAG fra den tiden byttet om på Rød og Gul kabel i ISO-klossen fra bilen og dermed vil endel spillere ikke fungere, disse må da "byttes tilbake" på ledningsnettet til spilleren. Altså Rød til Gul og vice versa. Da bør den fungere. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jiins Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 takker for svar. prøvde å sette inn den gammle cdspillern men nå vil ikke den heller funke :/ kan det være en sikkring ellerno som har gått`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Ja. Sjekk taklys/klokke o.l. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jiins Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 da har jeg sjekket alle. men ingen som hadde gått. veldig rart :/ prøvde også å bytte om rød og gul kabel men det funket like dårlig er jeg redd :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 da har jeg sjekket alle. men ingen som hadde gått. veldig rart :/ prøvde også å bytte om rød og gul kabel men det funket like dårlig er jeg redd :( Som eg skreiv i mitt forrige innlegg: "Mål om du har dei spenningane du skal ha." Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg