Stian442 Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Hei. Er det noen som vet hva som er det laveste ET man kan ha på bilen før det subber på innsiden? Jeg er på utkikk etter felger nå. Tenkte i størrelse 8.5x19ET35. Dette subber hvertfall ikke på min bil selvom den er veldig senket. Men jeg kunne godt tenkt meg 9x19 også, men hvilken ET kan jeg ha på di så det ikke skal subbe?? Jeg har forsøkt 9x19ET35 Men det havnet godt på utsiden av buen og da subber det med en gang :P Håper noen får hjulpet meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Jeg hadde et sett felger 8*18 med ET30 som satt HELT ut mot skjermen. Jeg subbet én gang med de felgene, men da hadde jeg til gjengjeld proppet bilen max! Så hvis du kan gjøre utregningene, så ville jeg gått for det som lå tettest mulig opp mot det... (Det er samme felgene på begge bildene, de er bare lakkerte på det andre bildet.) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg