passat4motin Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Har en passat 2002 3bg 1.9tdi 4 motion. når eg åpner dørene med sentral låsen og åpner høyre dør foran og lår den stå åpen i ca.30 sec, så slår alarmen seg inn. noen som har vert borti d før?? takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Skrur lyset seg på når du åpner døra? Jeg gjetter på herpa microbryter på døra jeg :) Siter 2004 VW Passat Highline, 1,9TDi, 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat4motin Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 lyse går ikke på! ska sjekke den bryteren når d er lys ute:) takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Dette høres ut som en dårlig microbryter eller brudd i en av ledningene mellom dør og karosseri. Hvis en av dørene på bilen ikke åpnes 30 sec etter at den er låst opp med nøkkelen, vil bilen låse dørene igjen og aktivere alarmen. Hvis microbryteren/ledningen er røket, så vil ikke bilen registrere at du har åpnet døra og så låse og aktivere alarmen slik som i ditt tilfelle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat4motin Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 d va sikkert bare dårlig kontakt.. for den funket plutselig en dag:) men takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat4motin Skrevet August 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2011 no har den døren begynt skape seg igjenn.. sjekket alle kontaktene alt var greit.. må man av me dørtrekke og den stålplaten i døren for å bytte microbryteren.. takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg