Dr_S Skrevet September 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 Bulk? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet September 19, 2002 Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 ARg faen, synsbedrag.. hehe.. beklager ;) Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 hehe....:ass Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet September 19, 2002 Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 En bil-entusiast her i Ålesund har en 355 eller var det 360??Kjøpte den ny hos importøren,nå har han fått motorhavari......har hørt snakk om 250-300 tusen for en ny motor.Vet ikke om det gikk på garanti eller hva.Samme fyern har en Bmw X5 med 22" hjul,Bmw 750,har bestilt Mercedes SLR,bestilt Bmw M3 Gtr ett eller annet.....bilgærn fyr!!!!!!Hadde håpt han skulle kjøpe en RS6 jeg,da skulle jeg lett slikka ren den bilen hver søndag hvis jeg fikk prøve den en tur :D :D :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo En bil-entusiast her i Ålesund har en 355 eller var det 360??Kjøpte den ny hos importøren,nå har han fått motorhavari......har hørt snakk om 250-300 tusen for en ny motor.Vet ikke om det gikk på garanti eller hva.Samme fyern har en Bmw X5 med 22" hjul,Bmw 750,har bestilt Mercedes SLR,bestilt Bmw M3 Gtr ett eller annet.....bilgærn fyr!!!!!!Hadde håpt han skulle kjøpe en RS6 jeg,da skulle jeg lett slikka ren den bilen hver søndag hvis jeg fikk prøve den en tur :D :D :D :D :D :D Narkolanger, altså? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet September 19, 2002 Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 Samma som denna det der eller? Observert tidligere i sommer i vill fart på vei til svenskegrensa for å handle kjøtt ellerno :) Fet bil, bokstavelig talt. Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 Japp...det er samme kjerra!! Kongebil.. Tydeligvis ikke bare jeg som leker paparazzi her inne...;-)thumpsup Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Lå etter en slik svart 550 på vei til Gatebil i fjor, den var med å kjørte 201m(søndag på rudskogen). Det satt to lettere solbrente gutter i den :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Originally posted by Dr_S Japp...det er samme kjerra!! Kongebil.. Tydeligvis ikke bare jeg som leker paparazzi her inne...;-)thumpsup Jøss. Var ikke klar over at selveste Sven O var bilentusiast! :) Hvordan går det med Cowboy Laila da Dr_S?? :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Du...det der var bare et one night stand...Da jeg våkna opp edru, så jeg hennes sanne ansikt...:-D puke Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo En bil-entusiast her i Ålesund har en 355 eller var det 360??Kjøpte den ny hos importøren,nå har han fått motorhavari......har hørt snakk om 250-300 tusen for en ny motor.Vet ikke om det gikk på garanti eller hva.Samme fyern har en Bmw X5 med 22" hjul,Bmw 750,har bestilt Mercedes SLR,bestilt Bmw M3 Gtr ett eller annet.....bilgærn fyr!!!!!!Hadde håpt han skulle kjøpe en RS6 jeg,da skulle jeg lett slikka ren den bilen hver søndag hvis jeg fikk prøve den en tur :D :D :D :D :D :D Han har en 360. Har også bestillt 360 spider av en eller annen grunn. Han jobber med salg av fisk. Fiskehandelens svar på en børsmegler. Kjøper og selger. Er han og bestefaren sin som eier firmaet sitt selv. Orker ikke og poste navnet hans, slik at han får tiggerbrev Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Han er skipsmegler,styrer med en drøss med båter av alle slag.Han arva firmaet etter bestefaren.Han har visstnok vært en tur på Møller Ålesund og prata med en selger så det går rykter om mulig bestilling av RS6..........Han er iallefall helt bilgærning!!!! Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Hva m å organisere en bilforumet.net omvisning hos han da? lol lol lol lol Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFanatic Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Når vi først er inne på dette med paparazzi...knipset disse bildene av en Fast & The Furious inspirert Mazda i Lillestrøm tidligere i sommer. Lettere modifisert, kan man vel si. Ryktene skal ha det til at eieren/byggeren måtte lage "skiboksen" på panseret for å få plass til motoren...(!!) Noen som vet hva som er under huven på denne doningen? It better be fast... ;) Mazda-versting : bilde 1 Mazda-versting : bilde 2 Mazda-versting : bilde 3 (Bildene er ganske store...derfor nøyde jeg meg med å legge inn bare linkene) Siter Leketøyet : 1999 BMW Z3 2.8 Coupé Bruksbilen: 1991 VW Passat 1.8CL stv. Tidligere biler: 1983 BMW 323i, 1992 BMW 325i AC Schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 den RX7'en der er voldtatt! stygg! spesielt det scoopet ser HELT for jævlig ut... også lakkeringa/motivene synes jeg er stygg.. nei og nei.. ikke bra.. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg