mysterio90 Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Jeg har en 96mod Toyota Carina. Ingen vits å ta en servicekontroll på slike gamle biler mener jeg. Jeg ønsker heller å kjøpe det nødvendige og bytte det meste selv, dessuten får jeg 20% rabatt på mekonomen. Her er min liste over ting jeg skal bytte: - Bremseskiver - Bremseklosser - Olje - Oljefilter - Registerreim - Tennplugger - Lyspærer front Er det noe mer som kan være greit å bytte for å gjøre bilen i bedre stand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiUr-S6 Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 frostvæske kan være greit å bytte når du er godt i gang.. Og luftfilter kan være lurt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mysterio90 Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Frostvæske er byttet... Har sports luftfilter, kan ikke bytte den, kan bare rengjøre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Sjekk om du har pollenfilter/kupefilter, og bytt i såfall det. Sjekk at foringer og slikt er i god form. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg